Forum White Devils Kalisz Strona Główna White Devils Kalisz
White Devils Kalisz.... Tuning Klub
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co możesz

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum White Devils Kalisz Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
administrator



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 19

PostWysłany: Sob Maj 06, 2006 16:18    Temat postu: Co możesz Odpowiedz z cytatem

1.Zasady ogólne


a) Na forum nie można publikować treści o charakterze reklamowym, pornograficznym, obraźliwym oraz uznawanym przez prawo za nielegalne/karalne.


b) Treści i symbole naruszające Regulamin lub prawo są zakazane zarówno w postach, jaki i sygnaturach, podpisach, awatarach oraz innych widocznych dla użytkowników miejscach.

c) Na forum obowiązują zasady netykiety. Ze zwyczajowych zasad największy nacisk kładziemy (i prosimy innych o to samo) na:
- życzliwość i tolerancję na poglądy innych Użytkowników
- kulturalny, staranny i precyzyjny język postów
- unikanie pisania WIELKIMI LITERAMI
- unikanie pisania TrAwKą
- nie pisać "nie polskim" językiem np. buziaczq, filmikóf itp., itd.
- unikanie postów, które nic nie wnoszą merytorycznie do dyskusji (moderatorzy szczególnie krzywo patrzą na nabijaczy liczby postów)
- sygnatury nie dłuższe niż cztery linijki (prosimy, aby nie wstawiać do podpisu żadnych obrazków które naruszają punkt 1 a,b)
Prosimy o posty możliwie poprawnie stylistycznie, gramatycznie i ortograficznie. Wszyscy na tym skorzystają - forum obsługuje polskie znaki, można więc śmiało ich używać.

2. Publikacja nowych wiadomości i tematów

a) Nazwy tematów powinny ułatwiać zrozumienie treści danego wątku. Powinny być również zakładane w odpowiednim dziale.

b.) Przed założeniem nowego tematu należy upewnić się, czy podobny nie był już poruszany wcześniej. Powtarzające się tematy będą łączone lub kasowane.

c) Zachęcamy do korzystania z wyszukiwarki forum. Tematy na forum często się powtarzają i istnieje duża szansa, że trapiący nas problem był już poruszany wcześniej.

Zakładając temat prosimy o umieszczanie w jego nazwie krótkiej informacji (w nawiasie kwadratowym), która mówi w skrócie o tym, czego dotyczy nasz post, na przykład:
[IE] wyskakujące okienka

d) Nie należy dopisywać się w starych tematach – nie zakładajmy, że uczestnik forum ma nadal problem po miesiącu od założenia tematu.

e) Prosimy o pisanie w sposób zrozumiały i możliwie zwięzły.

3. Moderacja i administracja

a) Forum jest pod opieką zespołu Moderatorów i Adminów. Zarządzamy i dbamy o nie najlepiej jak umiemy. W związku z otwartością forum nie możemy jednak zagwarantować, że nie znajdą się na nim treści, o których ktoś może sądzić, że są szkodliwe czy obraźliwe. Takie przypadki prosimy zgłaszać pisząc do Administratora.

b.) Moderatorzy
- są wybrani ze społeczności forum, przez administratorów i obecnych moderatorów (prosimy o nie zgłaszanie swoich kandydatur)
- mają prawo skasować, przenieść lub poddać edycji post, który narusza niniejszy regulamin, dobry smak lub prawo.
- mają możliwość karania użytkowników poprzez system ostrzeżeń.
- zastrzeżenia do pracy moderatorów należy kierować do administratorów forum.

c) Osoby, których wiadomości chronicznie naruszają wymienione tutaj zasady, będą ostrzegane, następnie usuwane ze społeczności forum.

4. System ostrzeżeń

System ostrzeżeń funkcjonujący na forum ma na celu upominanie użytkowników niestosujących się do obowiązujących zasad.
Pierwsze upomnienie (10 punktów procentowych w systemie ostrzeżeń) możne być spowodowane zamieszczaniem tego samego tematu w kilku działach, zakładaniem tematu w niewłaściwym dziale, nieczytelnym nazywaniem tematów, zamieszczaniem postów nic nie wnoszących do dyskusji, propagowaniem piractwa lub na przykład obrażaniem innych forumowiczów.
Po uzyskaniu 40% w systemie ostrzeżeń moderatorzy uaktywniają na koncie użytkownika 24-godzinną moderację (nowe posty użytkownika będą musiały być zatwierdzane przez moderatorów).

Kolejne punkty w systemie ostrzeżeń powodują nałożenie na użytkownika następujących restrykcji:
50% - zatwierdzanie nowych postów przez moderatorów przez 7 dni
60% - miesięczna moderacja
70% - stała moderacja
80% - brak możliwości pisania przez 24h
90% - brak możliwości pisania przez 7 dni
100% - brak możliwości pisania na forum dożywotnio (blokada konta)

Jeśli użytkownik przez 30 dni od otrzymania ostrzeżenia nie złamie regulaminu forum, upomnienie moze zostac anulowane. W tym celu należy zwrócić się do moderatora, od którego użytkownik otrzymał ostrzeżenie.


Miłej zabawy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Reklama






Wysłany: Sob Maj 06, 2006 16:18    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum White Devils Kalisz Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

White Devils Kalisz  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group